Greetings, glorious adventurers! If you're joining in our Alpha One spot testing, please follow the steps here to see all the latest test info on our forums and Discord!
Options

[FR] Looking for experienced players for ambitious guild project

Mighty MartyMighty Marty Member, Alpha One, Adventurer
Actually building an amazing project for french players. If you enjoy being part of beautiful projects or if you wanted to lead a guild I can offer you my experience as a guild leader on aoc,wow and lol projects. I'm looking for experienced profiles to finish building it and then take place in its everyday life and strategy reunions. The guild is based on an innovative concept so that everyone can be valued. DM me on discord ⎝⧹Mighty Marty⧸⎠#2022

Actuellement en construction d'un projet d'envergure pour les joueurs français. Si vous aimez participer à de beaux projets ou si vous vouliez diriger une guilde, je peux vous offrir mon expérience en tant que chef de guilde sur des projets aoc, wow et lol. Je cherche des profils expérimentés pour finir de le construire et ensuite prendre place dans sa vie quotidienne et ses réunions stratégiques. La guilde repose sur un concept novateur qui permet de valoriser tout le monde. Me mp sur discord ⎝⧹Mighty Marty⧸⎠#2022
Sign In or Register to comment.