Glorious Alpha Two Testers!

Alpha Two Phase II testing is currently taking place five days each week. More information about testing schedule can be found here

If you have Alpha Two, you can download the game launcher here, and we encourage you to join us on our Official Discord Server for the most up to date testing news.

[Lyneth] [18+] [EN/FR] Lvl 7 Ranger LFG

JeanPhilippeGungharJeanPhilippeGunghar Member, Alpha One, Alpha Two, Early Alpha Two
I have a level 7 ranger on Lyneth and I'm looking for an adult-only leveling group or an 18+ friend to level with. It can be for reaching a specific level together or in a more permanent way—I don't mind. I will be leading my own guild in French once I reach level 10. I can speak both English and French. Discord: jeanphilippegunghar

See you on Verra!

Comments

• Europa74Europa74 Member, Alpha Two
    Salut Jean-Philippe! J'ai commencé a jouer aujourd'hui. Pas de groupe, mais peut-etre que l'on se verra dans le jeu, je serai surement EuropaFR. Je parle Français et Anglais. A+ et bon jeu.
  • JeanPhilippeGungharJeanPhilippeGunghar Member, Alpha One, Alpha Two, Early Alpha Two
    Europa74 wrote: »
    Salut Jean-Philippe! J'ai commencé a jouer aujourd'hui. Pas de groupe, mais peut-etre que l'on se verra dans le jeu, je serai surement EuropaFR. Je parle Français et Anglais. A+ et bon jeu.

Bonjour ! Es-tu sur Lyneth? Quel archétype es-tu ? Tu peux m'ajouter sur Discord si le cœur t'en dis.
Sign In or Register to comment.