Greetings, glorious adventurers! If you're joining in our Alpha One spot testing, please follow the steps here to see all the latest test info on our forums and Discord!
Options

[Suggestion: Combat Aesthetic and "feeling"]

Hey Folks/Devs,

just wanted to share my two cents when it comes to Combat Aesthetic and Feeling. Pleas look into -->
Black Desert Online: Especially: The new Drakania Awakening
https://www.youtube.com/watch?v=l1drjF9pxv0&t=2s
Lost Ark: All Classes, Sidenote: Can we get a Class like "Shadowhunter? ;D PLS
https://www.youtube.com/watch?v=qkV4h61cKbA


Take it as u want or even delete...

Anyways, thx,
keep up the good work!

Comments

  • Options
    Individuated SoulIndividuated Soul Member, Alpha One, Adventurer
    Way too over the top imo. The boomer in me wants something more grounded.
  • Options
    HinotoriHinotori Member, Leader of Men, Kickstarter, Alpha One
    Ah yes. Lemme just log in for my daily optically induced seizure

    xg742pb3k7fp.jpg
    lsb9nxihx5vc.png
  • Options
    arsnnarsnn Member, Intrepid Pack, Alpha One
    It looks very cinematic and high fidelity.
    But imo that does not fit into a game with a wide range of combat mechanics and proper PvE content.
  • Options
    Way too over the top imo. The boomer in me wants something more grounded.

    I think most everyone that wants a multiplayer experience would like it more grounded.
  • Options
    Something with the combat system and animation variety of BDO, but not so over-the-top would be amazing.
  • Options
    AerlanaAerlana Member, Alpha One, Adventurer
    i love BDO aesthetic (in many aesthetic topics) ... but... far too many particule everywhere for me.
  • Options
    Solmyr wrote: »
    Something with the combat system and animation variety of BDO, but not so over-the-top would be amazing.

    WE all want good animations, and we can hope haha.
  • Options
    I bet devs would appreciate if you used language and words to describe your aspirations. Saying "feeling" and "aesthetic" is vague.
    What do you expect them to do with a video alone? To interpret your vague words and try to make sense of what you want? Throw them a bone, be specific with your words.
  • Options
    As someone who plays FFXIV, I'm tired of hearing people complain how they can't see anything because of spell effects.

    WoW refugees will also rage about it.

    Hell, people already bitched about the old weapon effects having too many particle effects.

    So I don't expect them to give us this level of visual clusterfuckery, especially since the combat will probably also not play the way it does in those games.

    I think the closest thing I can picture them going for (besides Lineage and Archeage) is Tera.
    Sig-ult-2.png
Sign In or Register to comment.