Glorious Alpha Two Testers!

Alpha Two Phase III testing has begun! During this phase, our realms will be open every day, and we'll only have downtime for updates and maintenance. We'll keep everyone up-to-date about downtimes in Discord.

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ranga08ranga08 Member, Alpha Two
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Imagine a world of the summoner where players can capture and develop their companions, known as creatures, in unique ways.

Unique Capturing and Trading:

Specialized Seal Cards: Each creature could be associated with a unique seal card. Capturing would present a challenge, with the difficulty and required cards varying based on the rarity of the creature. This would greatly enhance the sense of achievement when capturing rare specimens. Tradeability: These captured creatures could be traded among players, invigorating the economy and interaction between them. Development and Customization:

Leveling and Evolving: Creatures could gain levels and evolve through battles and experiences, unlocking new abilities and forms. Form Change: As they develop, creatures could change their form, thus gaining visual and gameplay appeal. Equipment: Players could give their creatures powerful armor and weapons to customize their combat strength and style. Depth of Abilities and Skill Tree:

Passive and Active Abilities: Each creature could have a range of passive and active abilities that bring strategic depth to battles. Individual Skill Tree: A dedicated skill tree would allow players to customize the development of their creatures by distributing skill points based on level and strategic decisions. I am convinced that these mechanics would invigorate the market and provide a deep sense of fulfillment in capturing and training rare creatures.

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Stell dir vor, in der Welt des Beschwörers könnten Spieler ihre Begleiter, die sogenannten Kreaturen, auf einzigartige Weise einfangen und entwickeln.

Einzigartiges Einfangen und Handel:

Spezialisierte Siegelkarten: Jede Kreatur könnte mit einer einzigartigen Siegelkarte verbunden sein. Das Einfangen würde eine Herausforderung darstellen, bei der die Schwierigkeit und die benötigten Karten je nach Seltenheit der Kreatur variieren. Dies würde das Erfolgserlebnis beim Fangen seltener Exemplare enorm steigern.
Handelbarkeit: Diese gefangenen Kreaturen könnten untereinander gehandelt werden, was die Wirtschaft und die Interaktion zwischen den Spielern beleben würde.
Entwicklung und Anpassung:

Leveln und Entwickeln: Kreaturen könnten durch Kämpfe und Erfahrungen an Level gewinnen und sich weiterentwickeln, was neue Fähigkeiten und Formen freischaltet.
Formveränderung: Mit fortschreitender Entwicklung könnten Kreaturen ihre Form ändern und somit visuell und spielerisch an Reiz gewinnen.
Ausrüstung: Spieler könnten ihren Kreaturen mächtige Rüstungen und Waffen geben, um ihre Kampfkraft und ihren Stil anzupassen.
Tiefe Fähigkeiten und Skillbaum:

Passive und Aktive Fähigkeiten: Jede Kreatur könnte über eine Reihe von passiven und aktiven Fähigkeiten verfügen, die strategische Tiefe in Kämpfe bringen.
Individueller Skillbaum: Ein eigener Skillbaum würde es Spielern ermöglichen, die Entwicklung ihrer Kreaturen individuell zu gestalten, indem sie Skillpunkte basierend auf Level und strategischen Entscheidungen verteilen.
Ich bin überzeugt, dass diese Mechaniken den Markt beleben und ein tiefes Gefühl der Erfüllung beim Fangen und Trainieren seltener Kreaturen vermitteln würden.
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